Egy sokoldalú, mégis egyszerűen kezelhető XBRL jelentéskészítő eszközt keres a biztosítótársasága számára?
Tekintse át, hogy az aSISt Szolvencia II mire képes:
Üzleti előnyök, amelyeket az aSISt Szolvencia II jelentéskészítő rendszer bevezetésétől várhat:
Szolvencia II riportkészítés
• Jelentéskészítési időszakok kezelése (jelentések tárolása)
• Kézi adatbevitel vagy javítás
• A Jelentés Teljes életciklusának követése
• Jelentés generálása XBRL formátumban
• Beépített XBRL formátum és összefüggés ellenőrző
További modulok
• Automatizált adatbetöltés (közzététel kezelése):
- egyszerű fájlban tárolt adatok hozzárendelése
- excelben tárolt adatok hozzárendelése
- adatbázisban (Oracle, Teradata) tárolt adatok hozzárendelése
• Adatelemzés
• Jelentések konszolidációja
Funkciók üzleti felhasználók számára
• Adatok betöltése /exportálása (XLS, CSV, XML, XBRL)
• Jelentések nyomtatása
• Részletes naplózás (cella, tábla, jelentés,tevékenységek)
Adatellenőrzés és egyeztetés
• Az aktuális EIOPA Szolvencia II taxonómiának megfelelőség ellen őrzése
• Az aktuális EIOPA Szolvencia II validációs szabályoknak megfele lőség ellenőrzése
• A hibák esetén az érintett cellák bemutatása
• Valós idejű adatellenőrzés (hibajelzés kitöltés közben)
Licensz és support
• Felhasználói support és help desk
• Egyfelhasználós változat
• Több felhasználós változat
• Ingyenes kipróbálási lehetőség
Univerzális jelentéskészítő rendszer
A jelentéskészítés során kulcsfontosságú tényező a pontosság, legyen szó bankról vagy biztosítóról. Nehéz meghatározni, kinek mit jelent a pontosság, érthetjük a technikai, a formai vagy a tartalmi elvárások megfeleltetésének is. Az aSISt célja, hogy ebben a segítségünkre legyen és felgyorsítsa a riportkészítés folyamatát mind a megjelenítési, mind pedig a validációs funkcióival.
Próbaverzió igénylése